Uredski namještaj po mjeri sa suvremenim dizajnom | manitu.hr
hr

Interijeri po mjeri

Uredski namještaj po mjeri sa suvremenim dizajnom

Uredski namještaj po mjeri sa suvremenim dizajnom

By on velj. 12, 2017 in Savjeti

Odavno su završili dani kad su uredi bili tipični, standardno kvadrtičnog i jednostavnog izgleda okruženi sterilnim bijelim zidovima i osvijetljeni flouroscentnim lampama. Zahvaljujući gigantskim tvrtkama koje su omogućile svojim zaposlenicima oku ugodan i funkcionalan radni prostor, ideja dizajnerskog i ureda nesvakidašnjeg izglada sve se više širi. Sve više ljudi prihvaća ideju da kreativno radno okruženje pomaže kod inspiracije i omogućuje veću radnu produktivnost.

 

 

Ipak, uspješno dizajniran poslovni prostor ne dolazi sam od sebe. On je rezultat dugotrajnog istraživanja, planiranja i prikupljanja podataka i potrebno je uzeti u obzir brojne varijable. Možda je najvažniji korak prilikom planiranja razmotriti realno stanje budžeta kojim raspolažete.

Potrebno je uzeti u obzir i broj zaposlenika, te ispitati i njihove želje, interese, dob te, naravno aktivnosti i vrstu djelatnosti koju će obavljati.

Zatim je potrebno razmotriti karakteristike prostora u kojem će ured biti smješten – dakle razmotriti kakvo je osvjetljenje, odlučiti se za boju zidova u skladu s tim, pametno posložiti instalacije, da bi tek nakon toga krenuli u donošenje odluke o namještaju koji će biti dominantan dio samog poslovnog prostora.

 

Bez obzira na tip ureda i djelatnost kojom se bavite, namještaj po mjeri odličan je izbor za vaš ured. Zajedno s dizajnerom možete osmisliti izgled uredskog namještaja koji će se u potpunosti uklapati u vaš poslovni prostor, biti funkcionalan i koji će zadovoljiti sve vaše potrebe te predstavljati vizualni identitet vaše tvrtke. Tvrtka Manitu d.o.o. u tome vam može biti od iznimne pomoći i zajedno s vama donijeti odluku o uređenju vašeg poslovnog prostora.

 

 

Važna je produktivnost zaposlenika

 

S obzirom na činjenicu da zaposlenici na radnom mjestu provedu barem četrdeset sati tjedno od iznimne je važnosti da se dizajn uredskog namještaja ne kosi s potrebama zaposlenika. Stoga morate usmjeriti pažnju na ergonomsku izradu namještaja, kako kupnjom ergonomskih stolica, ali i izradom stolova koji u potpunosti zadovoljavaju potrebe i funkcije vaših zaposlenika jer ćete na taj način povećati produktivnost za više od 40 posto.

Ako prilikom dizajniranja ureda zapostavite pravila ergonomije, postoji opasnost da će zaposlenici zadobiti ozljede na radu kao što su ukočenost i bolovi u leđima, vratu i ramenima, trnci, ukočenost i bolovi u rukama, prstima i zglobovima te oticanje i ukočenost nogu, a takve ozljede vode nezadovoljstvu zaposlenika, ali i smanjenoj produktivnosti. Osim toga, potrebno je ugraditi i kvalitetnu i učinkovitu ventilaciju jer dobra kvaliteta zraka te prikladno osvjetljenje i akustika radnog prostora može povećati produktivnost za 6-16 posto.

Zapravo ključnu ulogu u samoj produktivnosti ima zadovoljstvo zaposlenika i njegova ugoda na radnom mjestu pa bi svi trebali težiti poboljšanju kvalitete rada i boravka u uredskom prostoru.

 

Za sva dizajnerska rješenja vezana uz izradu namještaja, s povjerenjem se obratite tvrtki Manitu d.o.o. koja je u mogućnosti vaše želje i dizajnerske ideje realizirati na najbolji mogući način.

Postanite član!

Neprocijenjive informacije nadohvat ruke

Pretplatite se na naš "Newslewtter" i primajte kvalitetne i neprocjenjivo vrijedne informacije vezane uz naše akcije, popuste i promocije.

You have Successfully Subscribed!

%d blogeri kao ovaj: