Vodič za kupovinu uredskog namještaja | manitu.hr
hr

Interijeri po mjeri

Vodič za kupovinu uredskog namještaja

Vodič za kupovinu uredskog namještaja

By on tra. 6, 2017 in Savjeti

Tvrtka Manitu d.o.o. tijekom godina profesionalnog rada usavršila je i isprofilirala se kao tvrtka koja će vam po mjeri izraditi namještaj za svaki ured -od najmanjeg do najvećeg. Njihov asortiman raspolaže širokom paletom proizvoda od radnih stolova, elemenata za odlaganje, ladičara i polica, a sve lijepog dizajna, pametnih funkcija i visoke kvalitete. Stoga je to idealno mjesto u kojem možete pronaći sve što vam je potrebno kako bi poslovanje vaše tvrtke teklo bez poteškoća, a ukoliko je potrebno možete se i savjetovati sa stručnjacima koji će vam predložiti najbolje rješenje za vaš ured.

 

RADNI STOL

 

Radni stolPrilikom uređenja svog ureda veliku pozornost potrebno je posvetiti kvalitetnom radnom stolu. Ipak je to mjesto gdje će vaši zaposlenici provesti najveći dio svog radnog vremena i pokazati svoju kreativnost. Stoga, na radnom stolu za uredski prostor nipošto nebi trebali štedjeti.

Radni stol mora biti, po mogućnosti, podesive visine kako bi zaposlenici mogli sami podesiti vidinu stola koja im odgovara. S obzirom na veličinu ureda možete birati između manjih ili većih stolova ili primjerice, kutnog stola koji pruža mnogo mjesta i savršen je za rad na računalu pa će savršeno odgovarati vašim potrebama. Ujedno možete voditi računa i o tome da stol ima sa stražnje strane ugrađenu mrežu za organizaciju kablova koja uvelike olakšava rad zaposlenicima.

 

ODLAGANJE

 

Odlaganje uredskog materijala, pribora, papira i registratora te njihovo pravilno sortiranje od iznimne je važnosti za organizaciju i uredski posao. Stoga, s obzirom na vrstu posla kojom se bavite, potrebno je zaposlenicima osigurati dovoljno mjesta za odlaganje kako bi radno mjesto bilo uredno i učinkovito. Kreirajte rješenje za odlaganje koje će lijepo izgledati i odgovarati vašim potrebama.

Možete odabrati neki model s kliznim vratima kako bi uštedjeli na prostoru prilikom otvaranja vratiju, ladičar s prostranim ladicama i sve nadopuniti praktičnim nadogradnim jedinicama. Ujedno vodite računa i o tome da prilikom odabira ladica kupite onaj koji ima obrađenu stražnju stranu kako bi takav sustav mogli koristiti kao i pregradni zid te tako stvoriti miran kutak za rad svojih zaposlenika. Zaista postoje brojna moguća rješenja i kombinacije pa je uvijek prije same kupovine potrebno dobro proučiti i razmisliti koja će vam kombinacija biti najfunkcionalnija.

 

RADNA STOLICA

Radna stolica
Jedan od najvažnijih elemenata vašeg ureda jesu kvalitetne radne stolice. Ukoliko vaši zaposlenici većinu svog vremena provode u sjedećem položaju, tada im je potrebna stolica s nekoliko podesivih funkcija koje omogućuju promjenu položaja tijekom sjedenja. Potrebno je sjediti na takvoj visini da noge čine pravi kut u sjedećem položaju pa pritom noge i leđa dobivaju odgovarajući oslonac.

Stolica s podesivim nagibom olakšava promjenu sjedećeg položaja bez obzira na to ima li sjedište podesivi nagib ili naslon ili obje. Ispravno namješteni nagib povećava stabilnost i pruža oslonac prilikom naginjanja naprijed-nazad. Nasloni za ruke također su bitni jer smanjuju napetost u rukama i ramenima.

Postanite član!

Neprocijenjive informacije nadohvat ruke

Pretplatite se na naš "Newslewtter" i primajte kvalitetne i neprocjenjivo vrijedne informacije vezane uz naše akcije, popuste i promocije.

You have Successfully Subscribed!

%d blogeri kao ovaj: